Meest gestelde vragen
 

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer de betaling met Ideal is gedaan, zullen we zo spoedig mogelijk de bestelling in orde maken en gaan verzenden. Meestal lukt het ons de bestelling nog diezelfde dag te verzenden. Soms is dit niet mogelijk, dan zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden.
Wij verzenden via PostNL. Dit wil dus zeggen dat er geen levering van bestellingen is op zondag en maandag. Gelieve hier rekening mee te houden, bestellingen die dus bijvoorbeeld op vrijdagavond gedaan zijn, zal je pas op dinsdag ontvangen.

2. Zijn er nog verborgen kosten? Komt er nog BTW bij of kosten voor Ideal?
Nee, wij hanteren geen verborgen kosten. Enkel de verzendkosten zullen nog op de kosten van de bestelling komen. Dus geen extra kosten voor betaling met Ideal. Ook zijn al onze prijzen al inclusief BTW.
Bovendien is het zo dat bij bestellingen vanaf 75 euro, de verzendkosten voor onze rekening zijn! (binnen Nederland) Voor bestellingen vanuit België, is dit vanaf 100 euro.

3. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Wanneer de bestelling door de brievenbus kan, hanteren wij een verzendtarief van € 2,95.
Wanneer de bestelling een pakket is, zijn de verzendkosten € 4,95.
Bij bestellingen vanaf 75 euro, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Voor België hanteren wij de volgende tarieven:
Brievenbus € 3,95 of € 6,50 (afhankelijk van het gewicht)
Pakket: € 8,95
Bij bestellingen naar België vanaf 100 euro, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. 

4. Ik woon in de buurt. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Als je in de buurt woont, kun je je bestelling ook bij ons op komen halen. Omdat wij een webshop zijn, en geen fysieke winkel, is afhalen alleen mogelijk op afspraak. Stuur hiervoor een email naar info@miniandmore.nl om een moment af te spreken

5. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Natuurlijk is dit mogelijk! Je hebt 14 dagen recht op retournering. Wel verwachten we dat de producten in originele, onbeschadigde staat weer bij ons terugkomen, met aangehechte labels. Indien mogelijk ook in de originele verpakking.
Het is handig als je het retourformulier hiervoor invult, zodat we je retourzending zo snel mogelijk voor je kunnen verwerken. Zorg er in ieder geval voor dat je je contactgegevens en het bestelnummer vermeldt, anders is het voor ons vrijwel onmogelijk om te achterhalen van wie de retourzending is.

Bij ruilen of retourneren zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor de koper. Als je het product wil omruilen voor een ander product, zullen wij de kosten voor het verzenden van het vervangende product op ons nemen.

6. Waarom zou ik jullie volgen op Facebook?
Via Facebook houden we je op de hoogte van onze nieuwe producten en beurzen of evenementen waar we te vinden zijn.
Ook hebben wij af en toe speciale acties of prijsvragen.
Om ons te volgen op Facebook, kun je ons liken via: www.facebook.com/miniandmorekinderkleding

7. Het product wat ik zoek is in de gewenste maat niet beschikbaar. Komt dit nog binnen?
Omdat wij werken als outlet, geldt in principe op=op. Wij weten vooraf niet welke merken of kledingstukken we binnen krijgen, dus kunnen ook geen uitspraken doen over wat er nog gaat komen. Blijf ons daarom zeker volgen!

8. Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij gebruiken alleen de gegevens die noodzakelijk zijn. Wij zullen je gegevens niet aan derden doorverkopen. Mocht je meer willen weten over het verwerken van je gegevens, lees dan onze Privacy Policy.

 


Staat je vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via: info@miniandmore.nl